Friday, October 29, 2010

Hidup Ketentuan Ilahi ,

Smlm aku dah beberapa paper exam , math confirm gagal BM paling aku terkejut ! rendah gila markah . Bapak dia lah hina lah sial , knp lah seyh susah sgt bm f4 ni ? atau aku mmg bodoh ? Haihh apa lah nasib . Mggu ni masalah makin bertambah tambah shj . Ckgu sani tak habis2 attack aku yg tak siap kerja dia . Haih kalau bg aku tau mesti kene hina aku , aptah lagi mak bapak aku , apalah nasib . Kenapalah korg korg korg semua pandai ek ? aku pergi skola jugak , belajar jugak , kat rumah tak lah kot tp rajin sikit tolong mak . Apa kurangnya aku ? budak2 yg tido2 dlm kelas pon markah tinggi . Markah tinggi sbb meniru paper aku . Korg yg tiru aku yg rendah ? pelik sial. Mcm mana aku nak corak masa depan aku kalau mcm ni nasib :(

No comments:

Post a Comment