Saturday, October 23, 2010

Coffee And Sugar

 Bila esok dtg seperti sedia kala yg kau aku slalu bergurau seperti dlm Hp . Mmg aku tak pnh knl kau pon selama ni tp aku memohon agar lahir semula kisah kita mcm dulu . Dan perlahan lahan kau semakin lupakan aku . Bila aku ingat kau jee aku rasa duri yg menusuk dada . Mmg aku takde niat ah sng ckp tp . Kosong doe inbox hp aku takde pesanan pesanan kau . Gambar di laman Facebook kau membayang2 kan aku . Tinggalkan aku dalam angan2 atau lupakan .
Sakit terjatuh apatah lagi derita aku rindu kau setiap hari . Lemah jantung nak kan hati kau , kalah aku bila aku tahu cerita kau sudah berpunya . Hancur hatiku . Ya Allah maha pemurah dan maha pencipta terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia , jika bukan dia pemilik jantungku . Serikanlah pesonanya dari kedua mata dgn segala kelebihan dan kekurangan yang ada padanya . Bahagiakanlah mereka berdua aku doakan , Pada Mu ku pohon bersihkan hatiku Amin .

No comments:

Post a Comment