Friday, October 22, 2010

Jangan jadi hipokrit bro !

 "Jangan jadi Hipokrit bro!" dipetik oleh ayat Mal *budak kelas aku . Mal kau nak tau ark kalau kau punye bebual mmg kerek pedih dan pedas . Takpe sbg kawan aku layan jee . Soalan yg sama Mok slalu tanya kat mal "kau ade awek mal ? Takde doh . Aku nak awek tp awek yg tanak aku . Berdekak satu meja HAHAHAHA ! Mok kau ckp mcm kau ade je ? takde ah HAHAHA lagi kelakar Mal punya gelak . Mok kau kalau nak awek terus terang jee Mok , bak pepatah inggeris yg mengatakan *sambil Mal buat gaya "If you like she , just tell . Maybe She like you too . HAHAHAHA tak tahan aku tgk kau mal . Kesimpulannya , jangan lah kita jadi hipokrit . Kita tak pandai takpe , asal jgn susahkan org lain . Bak kata ustaz , Kalau kita tak boleh senangkan ibu bapa , kita jgn susahkan dia . Dalam hati aku , anak mana nak tgk mak bapak dia susah .Aku tanya Mal , kau lepas sekolah ni nak sambung mana ? Aku pun taktau aa , kalau tak pandai kerja jee aa . Kau ? Mal tanya balik , Aku pon tktau aa aku rasa nak sambung . Tetibe cikgu sampai . Cerita tergantung -,-

No comments:

Post a Comment