Wednesday, November 10, 2010

Sekali air bah , Sekali pasir berubah

Aku rasa aku nak berubah dr yg biasa ke "luarbiasa" . Tapi aku takut risiko yg melanda dan sesautu mungkin terjadi . Kadang2 laa , aku terpikir apa lah nasib aku akan dtg "masa depan" . Nak kata pandai dln akedemik takdelah pandai sgt mcm budak budak dpt 8,9,10,16,21 A+++ bla bla bla . Tapi itulah degaan untuk aku , tp aku selalu berusaha . Aku bukan golongan anak org kayaraya , mintak apa saja mesti zuuuuuuuuuppppppp dpt terooooosss . Cakap je mak ayah nak itu ini dah dpt . Aku sedar mak bapak aku bukan kerja bagus sgt , mcm serba salah pulak nak mintak . Kalau dlm kelas aku tgk bnyk saja cita bebudak ni , aku layan kan saja . Aku tak suka memilih kawan . Tp selalu jugak lah jd bahan , kalau markah rendah , mesti kene kutok , sabarkan ajelah . Dah mmg aku tak pandai , terimajalah hakikat . Aku harap aku dpt berubah .

No comments:

Post a Comment